Gardinbutikken

Vores garantier

Vi vil gerne give vores kunder de bedste vilkår. Derfor yder vi gerne lidt ekstra for at vi kan være sikre på at du bliver tilfreds med dit produkt. Nedenfor kan du læse om vores Totalgaranti og vores Prisgaranti.
selective focus of cheerful handyman measuring window near female client

Totalgaranti

Alle laver fejl – Totalgarantien hjælper dig hvis du har målt forkert, og derfor modtager et gardin der er enten for smalt eller for bredt.

 

Her kan det betale sig at være på forkant. Du kan tilkøbe garantien, som koster 20% af produktet

Prisgaranti

Hos Gardinbutikken.dk stræber vi efter at give dig de bedste gardiner. Vi synes at du skal have gardiner i den bedste kvalitet,  til den bedste pris. Derfor giver vi dig prisgaranti på dit køb hos os.

 

Vi følger prisudviklingen nøje, men skulle vi alligevel have overset noget, vil vi gerne give dig prisforskellen tilbage. Derudover synes vi også du skal have 5% ekstra rabat for at have været så opmærksom.

save money plan

Prisgaranti

Hos Gardinbutikken.dk stræber vi efter at give dig de bedste gardiner. Vi synes at du skal have gardiner i den bedste kvalitet,  til den bedste pris. Derfor giver vi dig prisgaranti på dit køb hos os.

 

Vi følger prisudviklingen nøje, men skulle vi alligevel have overset noget, vil vi gerne give dig prisforskellen tilbage. Derudover synes vi også du skal have 5% ekstra rabat for at have været så opmærksom.

save money plan
Alt Det Vigtige

Der kan være et pristillæg hvis gardinerne er større end de bestilte. Kontakt os, hvis dette er tilfældet.

Du skal sende de fejlmålte gardiner tilbage senest 30 dage efter du har modtaget dem. Du betaler fragten, mens vi betaler for fragten af de nye gardiner hjem til dig, når vi har modtaget de fejlmålte.

Du skal returnere de forkerte gardiner til os, inden vi producerer de nye gardiner. Du aftaler med vores kundeservice om pengene skal tilbageføres eller om du skal have et nyt gardin. Totalgarantien gælder kun én gang på de 2 første gardiner, og du må altså ikke måle forkert to gange – så frafalder garantien. Vi understreger at Totalgarantien ikke er gældende for erhvervskunder.

 
Vi Betaler Hvis Du Måler Forkert!

Har du modtaget et gardin der er et par centimeter for bredt eller for smalt, fordi du har målt forkert?

Du skal ikke bekymre dig, vi betaler for et nyt hvis du har tilkøbt vores totalgaranti. – BEMÆRK der kunne kan dækkes maks 2 produkter

Kontakt vores kundeservice hurtigst muligt – senest 7 dage efter du har modtaget gardinet. Vi vender tilbage og fortæller dig hvordan du får dine nye gardiner med de rigtige mål, og hvordan du returnerer de forkerte.  

 
Vi Har Nogle Få Betingelser For At Du Kan Opnå Vores Prisgaranti:
  1. Du skal kunne dokumentere prisforskellen på dit køb senest 30 dage efter købet er gennemført, for at gøre krav på vores prisgaranti
  2. Du skal sende din dokumentation på enten mail eller ved almindelig post.
  3. Det er vigtigt at produktet er bestilt fra os

 

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til Totalgarantien eller Prisgarantien. Vi ser frem til at høre fra dig.